Drejtori Ekzekutiv Dr. Kepi, paraqiti vizionin e Qendrës, duke nënvizuar angazhimin e saj për përdorimin e përgjegjshëm të inteligjencës artificiale në arsim. Ky deklarim theksoi aplikimet aktuale të AI nga Qendra në programet e saja të liershipit në arsim, duke u fokusuar në mënyrën se si AI mund të përmirësojë mësimin e personalizuar dhe të mbështesë zhvillimin profesional, ndërsa siguron standarde etike dhe transparencë në përdorimin e saj.
Mirëdita!
Të nderuar kolegë dhe pjesëmarrës!
Është një nder të jem këtu sot teksa gërmojmë në një nga temat më domethënëse që formëson të ardhmen e arsimit – rregullimin dhe përdorimin etik të Inteligjencës Artificiale në shkollat dhe universitetet tona. Ndërsa AI vazhdon të revolucionarizojë mënyrën se si ne japim mësim, mësojmë dhe menaxhojmë sistemet arsimore, është thelbësore që të navigojmë integrimin e saj me kujdes, duke siguruar që teknologjia të shërbejë si një mundësi për barazi, gjithëpërfshirje dhe arsim cilësor. Sot, ne do të eksplorojmë mundësitë dhe sfidat e paraqitura nga AI, dhe se si të gjejmë një ekuilibër midis inovacionit dhe mbrojtjes së vlerave themelore që mbështesin arsimin.
Qendra Shkolla e Drejtorëve (CSL) i jep përparësi integrimit të inteligjencës artificiale në arsim, duke i njohur potencialin transformues për të përmirësuar mësimdhënien dhe proceset administrative.
Si udhëheqës arsimor, është përgjegjësia jonë të sigurojmë që AI të shfrytëzohet në një mënyrë që jo vetëm të nxisë inovacionin, por edhe të ruajë integritetin dhe gjithëpërfshirjen e sistemeve tona arsimore. Duke përqafuar AI, ne synojmë të fuqizojmë si mësuesit ashtu edhe nxënësit e studentët, duke nxitur mjedise ku teknologjia mbështet mësimin e personalizuar, menaxhimin efikas të burimeve dhe udhëheqjen. Ndërsa eksplorojmë përdorimin e AI, duhet t’i përmbahemi konsideratave etike dhe kornizave ligjore që mbrojnë vlerat thelbësore të arsimit.
Në Qendrën Shkolla e Drejtorëve (CSL), kemi parashikuar të nisim analiza gjithëpërfshirëse që synojnë përafrimin e teknologjisë me praktikat arsimore. Mbështetur në teorinë e Dr. Howard Gardner mbi inteligjencën e shumëfishtë, do të kryejmë një projekt pilot për të vlerësuar inteligjencën e shumfishtë të nxënësve. Këto vlerësime do të shërbejnë në funksion të zhvillimit të kurrikulave dhe planeve mësimore që përputhen me prirjet individuale të cdo nxënësi.
Në partneritet me donatorë, Qendra Shkolla e Drejtorëve së shpejti do të zbatojë një sistem të drejtuar nga AI, i krijuar për të përdorur inteligjencën e shumëfishtë për udhëzime të personalizuara në karrierë. Ky sistem inovator do të vlerësojë pikat e forta dhe prirjet e nxënësve, të tilla si prirja për logjikën matematikore dhe do t’i udhëheqë ata.