Shkolla e Drejtorëve
Rreth Nesh
Bordi Drejtues
Stafi
Bashkëpunëtorët
Alumni
Programet
Programi i Trajnimit të Detyrueshëm Përgatitor (CTP)
Drejtues/mësues të arsimit parashkollor
Drejtues/mësues të arsimit të përgjithshëm
Drejtues/mësues të arsimit profesional
Programi i Trajnimit për Zhvillim të Vazhdueshëm Profesional (CPD)
Trajnime për Mësues
Trajnime Per Drejtues
Kalendari i trajnimeve
Biblioteka Online
Aktualitet
Aktivitete
Njoftime
Blog
Kontakt
Hyr
Rreth Nesh
Bordi Drejtues
Stafi
Bashkëpunëtorët
Alumni
Programet
Programi i Trajnimit të Detyrueshëm Përgatitor (CTP)
Drejtues/mësues të arsimit parashkollor
Drejtues/mësues të arsimit të përgjithshëm
Drejtues/mësues të arsimit profesional
Programi i Trajnimit për Zhvillim të Vazhdueshëm Profesional (CPD)
Trajnime për Mësues
Trajnime Per Drejtues
Kalendari i trajnimeve
Biblioteka Online
Aktualitet
Aktivitete
Njoftime
Blog
Kontakt
Hyr
Kërko për:
En
Al
Home
»
Arsimi Gjithëpërfshirës
Manual; E drejta për arsim, author; Edvin Gjevori, Ina Xhepa, Fondacioni Qendra Europiane, financuar me mbështetjen e Fondacionit Konrad Adenauer në kuadër të projektit, “ E drejta për arsim” si pjesë e Programit të Shtetit të së Drejtës për Evropën Juglindore , Tiranë, Viti 2020, 92 faqe
Dokument Politikash: Rritja e përfshirjes dhe mbrojtja e të drejtave të personave me aftësi të kufizuara në Shqipëri , Fëmijët me aftësi të kufizuar me sistemin arsimor (faqe 23-27 ),autor: Dr Shkëlzen Marku , financuar nga Caritas Albania në kuadër të Projektit SOCIETIES si pjesë e Programit të Bashkimit Europian për Barazinë Sociale dhe Mediat 2014-2015 - Mbështetje për rrjetet tematike rajonale të Organizatave të Shoqërisë Civile, Maj , Viti 2019, 34 faqe
Udhëzues: Për Monitorimin e Fëmijëve jashtë sistemit arsimor ( FJSA) dhe fëmijëve që rrezikojnë të braktisin shkollën, autorë : Observatori për të Drejtat e Fëmijëve dhe të Rinjve, financuar nga Fondi i Kombeve të Bashkuara për Fëmijët ( UNICEF) në kuadër të zbatimit të nismës “Çdo fëmijë në shkollë” dhe në zbatim të programit “Leave No One Behind- Askush të mos mbetet pas”. mbështetur nga MASR-ja dhe UNICEF-i, zbatuar nga, viti 2019, 61 faqe
Të gjithë jemi të rëndësishëm: Analizë e situatës së fëmijëve me aftësi të kufizuara në Shqipëri, authors: Joana Rogers, Elayn M Sammon , financuar nga BE përmes projektit: ‘Mbrojtja e fëmijëve nga dhuna dhe nxitja e përfshirjes sociale për fëmijët me aftësi të kufizuara në Ballkanin Perëndimor dhe Turqi’. Fondi i Kombeve të Bashkuara për Fëmijët ( UNICEF), Albania, Viti 2018, 107 faqe
Guideline Paper:On interventions for improvement of the educational situation for children with disabilities : The situation of implementation of services for children with disabilities at the local level. author: Fondacioni Shqiptar për të Drejtat e Personave me Aftësi të Kufizuar SHDPAK, World Vision Albania&Kosovo , Year 2018, 13 pages
Short Brief - Identification of out-of-school children reaching the compulsory school age in Albania, author : Child Rights Observatory, - Albania funded by United Nations Fund for Children ( UNICEF) , Year 2018, 8 pages
Monitoring Education Participation: Framework for Monitoring Children and Adolescents who are Out of School or at Risk of Dropping Out- UNICEF Series on Education Participation and Dropout Prevention, Vol II, author :, United Nation Fund for Children (UNICEF), Year 2017, 132 pages
Making a change in inclusive education in Albania, author: Lediona Asabella, funded and supported by United Nations Fund for Children (UNICEF)in the framework Project “Facing the challenges of inclusive education in Albania”Tirana, July -December , Year , 2016, 17 pages
Study Report: Facing the challenges of inclusive education in Albania , authors: University of Tirana, Faculty of Social Science, Social Work and Policy Department, ACESS- Albanian Center of Excellence in Social Sciences, ISOP- Institute of Public Opinion Studies , funded by United Nations Fund for Children ( UNICEF) , Albania Year 2016, 66 pages
Monitoring Education Participation: Framework for Monitoring Children and Adolescents who are Out of School or at Risk of Dropping Out- UNICEF Series on Education Participation and Dropout Prevention, Vol I, author :, United Nation Fund for Children (UNICEF), Year 2016, 132 pages
Studim: E drejta e fëmijëve me aftësi të kufizuara për arsim gjithëpërfshirës: Praktikat e suksesshme në rajonin e Europës Qëndrore e Lindore dhe ish-Republikat e Bashkimit Sovjetik dhe rekomandimet për Qeverinë shqiptare, author: Rafaela Tardi, financuar nga World Vision Shqipëri& Kosovë. Mars 2012, 90 faqe.
E drejta e fëmijëve me aftësi të kufizuara për arsim gjithëpërfshirës: Faktorët që kontribuojnë në arsimin gjithëpërfshirës, author World Vision Shqipëri& Kosovë. Mars 2012, 28 faqe
Raport Rajonal : E drejta e fëmijeve me aftësi të kufizuar për arsim gjithpërfshirës : Analiza e historikut të zhvillimit të arsimimit të fëmijëve me aftësi të kufizuara në Shqipëri gjatë periudhës 1945 – 2011, autorë: Fatmir Bezati Inspektor i arsimit special në MASH në vitet 2000 – 2008 , Virgjil Nano Specialist në fushën e aftësisë së kufizuar , Lindita Klimi Drejtuese e Institutit Kombëtar të nxënësve që nuk dëgjojnë , Fatbardha Hoxhalli Drejtuese e shkollës speciale “Luigj Gurakuqi” në vitet1998-2008 , Elida Cangonji Drejtore e qëndrës së Zhvillimit të Fëmijëve në vitet 1994-2006.Albana Petriti Drejtore e Shkollës Speciale PLM Vlorë, Merita Poni Specialiste në fushën e aftësisë së kufizuar, Juola Kamenic Specialiste ne DAR Korçe , Fatime Kapo Mësuese në pension,Urani Dhima Mësuese në pension , Mars 2012, 44 faqe, hartuar e financuar nga organizata Ëorld Vision International Albania& Kosova- WVI
Analytic study - Inclusive Education in Albania, authors ; Oneda Cuko, Florian Kulla, Ema Kasapi, Year 2012, 120 pages , funded by Save the Children at the framework of the project “Inclusive Education for Children with Disabilities”
Teacher Education for Inclusion – Profile of Inclusive Teachers, author& edited Amanda Watkins, DG Education and Culture of the European Commission. funded by EU Lifelong Learning Programme, European Agency for Development in Special Needs Education – EADSNE, Year 2012, 50 pages
Përmbledhje punimesh kërkimore: Gjithëpërfshirja në arsim – Programi i OSFA i Fellowshipit të Gjithëpërfshirjes në Arsim , autorë : 1) Blerjana Bino - Analizë kritike e kuadrit konceptual që përshkruan programet ndërhyrëse të përfshirjes së ‘fëmijëve të rrugës’ në arsim – kufinjtë e ligjërimit dhe qasjet në politikëbërje” 2) Ram Hadroj Strategjia psikologjike e “Elitës Rome” në hapat e suksesit akademik 3) Greta Hysi Qëndrimet e mësuesve ndaj gjithëpërfshirjes në arsim: Zbulimi i nevojave të tyre gjatë punës me nxënësit me nevoja të veçanta 4) Griselda Qosja Faktorët që ndikojnë në suksesin e arsimimit të të rinjve të komunitetit Rom 5) Iva Sinani Përfshirja e fëmijëve Romë në arsimin bazë: një studim mbi perceptimin e rolit të familjes Iva Sinani, financuar nga Fondacioni i Shoqwrisw sw Hapur ( OSFA) , Viti 2012, 154 faqe
Report: Best practices in inclusive education for children with diasabilities : Application for Program design in the Europe&Euroasia region, author: Lyn Loser, The report was produced for the Social Transition Team, Office of Democracy, Governance and Social Transition of the United States Agency for International Development (USAID/E&E/DGST) by Creative Associates International, Inc. and the Aguirre Division of JBS International, Inc. under the SOCIAL Task Order EDH-I-00-05-00029-00 of the Advancing Basic Education (ABE-BE) IQC. Mars, Year 2010, 75 pages
Shiko më shumë