Trajnim i drejtëpërdrejtë
Kohëzgjatja: 18 orë
Numri i krediteve: 1 kredit
Përshkrim i shkurtër
Arsimi gjithëpërfshirës është parakusht për përfshirje shoqërore të nxënësve me nevoja të veçanta në të nxënë. Që në vitin 2005 arsimi gjithëpërfshirës u bë axhendë globale për të gjitha sistemet arsimore të vendeve anëtare të OKB, përfshirë edhe Shqipërinë. Përfshirja e fëmijëve dhe të rinjve me aftësi të kufizuara dhe sidomos atyre që kanë vështirësi në të nxënë në arsimin e zakonshëm është pranuar gjerësisht, jo vetëm si forma më e mirë e arsimimit, por edhe e socializimit (përfshirjes dhe përkatësisë ndaj grupit shoqëror). Ky modul do të ofrojë njohuri në lidhje me metodat e kërkimit në arsimin gjithëpërfshirës ku një rol të veçantë do të zërë Action Research, një metodë e përdorur gjerësisht nga stafet pedagogjike në shkollat evropiane, për vetë reflektim dhe rritje profesionale.
Përfituesit e këtij trajnimi
- Nëndrejtorët e shkollave 9- vjeçare;
- Nëndrejtorët e shkollave të mesme;
- Shefat e departamenteve/ekipeve lëndore;
- Mësues që aspirojnë të bëhen drejtues;
- Drejtues rrjetesh profesionale.
Rezultatet e pritshme
Në përfundim të këtij trajnimi pjesëmarrësit do të jenë të aftë të:
- identifikojnë nxënësit me nevoja të veçanta dhe aftësi të kufizuara;
- vlerësojnë nevojat (mjete për vlerësimin e kapacitetit për të mësuar, bazuar në praktikat më të mira ndërkombëtare dhe kombëtare për arsimin gjithëpërfshirës);
- hartojnë kurrikulën për të mundësuar arritje për të gjithë;
- zhvillojnë plane individuale të edukimit dhe kujdesit;
- sigurojnë mbështetje dhe burime të jashtme për të mbështetur fëmijët me nevoja të veçanta.
Trajner:
Merita Poni