Shkolla e Drejtorëve
Rreth Nesh
Bordi Drejtues
Stafi
Bashkëpunëtorët
Alumni
Programet
Programi i Trajnimit të Detyrueshëm Përgatitor (CTP)
Drejtues/mësues të arsimit parashkollor
Drejtues/mësues të arsimit të përgjithshëm
Drejtues/mësues të arsimit profesional
Programi i Trajnimit për Zhvillim të Vazhdueshëm Profesional (CPD)
Trajnime për Mësues
Trajnime Per Drejtues
Kalendari i trajnimeve
Biblioteka Online
Aktualitet
Aktivitete
Njoftime
Blog
Kontakt
Hyr
Rreth Nesh
Bordi Drejtues
Stafi
Bashkëpunëtorët
Alumni
Programet
Programi i Trajnimit të Detyrueshëm Përgatitor (CTP)
Drejtues/mësues të arsimit parashkollor
Drejtues/mësues të arsimit të përgjithshëm
Drejtues/mësues të arsimit profesional
Programi i Trajnimit për Zhvillim të Vazhdueshëm Profesional (CPD)
Trajnime për Mësues
Trajnime Per Drejtues
Kalendari i trajnimeve
Biblioteka Online
Aktualitet
Aktivitete
Njoftime
Blog
Kontakt
Hyr
Kërko për:
En
Al
Home
»
Partneriteti Shkollë-Familje
Studim: Komunitetet shkollore dhe politikat arsimore autorë : Elona Boce, Endrit Shabani, financuar nga Fondacioni për Shoqërinë e Hapur( OSFA), Tiranë, Viti 2015, 84 faqe
Udhëzues : Për Shkollën si Qendër Komunitare- Shkollë Miqësore për të Gjithë në Drejtoritë Rajonale Arsimore Korcë, Berat, Durrës, autor : Instituti për Zhvillimin e Arsimit ( IZHA) .Botimi është realizuar nga Programi i Arsimit Bazë 2012-2014 të UNICEF-it, në kuadër të programit “ Shkolla si Qendër Komunitare – Shkollë Miqësore për të Gjithë në mbështetje të Iniciativës së Ministrisë së Arsimit dhe Sporteve/MAS - me të njëjtën emër) Viti 2014, 122 faqe
Udhëzues Orientues: Për Vetëvlerësimin e Shkollës si Qendër Komunitare, autor: Instituti Shqiptar për Zhvillimin e Arsimit,( IZHA) financuar nga organizata World Vision Albania& Kosova, MASR- Ministria e Arsimit, Sportit dhe Rinisë , Viti 2014, 32 faqe
Udhëzues: “ Shkollat si Qendra komunitare”, autor: Instituti për Zhvillimin e Arsimit( IZHA) , Viti 2014, 99 faqe
Standartet e shkollës si “ Qendër Komunitare”, autor : Instituti për Zhvillimin e Arsimit( IZHA) . Botimi është realizuar në kuadër të projektit “Promovimi i të drejtës së fëmijëve për edukim dhe zhvillim tërësor” të organizatës Save the Children, në bashkëpunim me Ministrinë e Arsimit dhe Sportit., Viti 2014, 24 faqe
Raport: Përfshirja e prindërve në jetën e shkollës : Rekomandime për një partneritet të suksesshëm Shkollë-Familje-Komunitet autorë: Fatmir Bezati, Rozeta Hoxhallari, Open Society Foundation for Albania ( OSFA) , Raporti u realizua me ndihmën e Programit të Mbështetjes së Arsimit të Fondacioneve të Shoqërisë së Hapur në kuadër të projektit të Përparimit të Cilësisë së Arsimit dhe Përfshirjes në Evropën Jug-lindore. Viti 2011, 11 faqe
Shkolla dhe Komuniteti- Partnerë për Arsim Cilësor : Doracak për të gjithë ata që duan të ndërmarrin aksione për përmirësimin e arsimit të fëmijëve, autorë: Fondacioni për Iniciativa Kulturore dhe Arsimore `` Hap pas Hapi-Maqedoni:, financuar nga Projekti i USAID për arsim fillor, Viti 2011, 1478 faqe
Një Shkollë për të Gjithë – Përvojë pune me fëmijët me aftësi të kufizuar në shkollat e zakonshme, autorë: Majlinda Xhamo, DAR Berat, Marina Ndrio, Shoqata “Ndihmoni Jetën”, Merita Poni, Fakulteti i Shkencave Sociale, Universiteti i Tiranës, Zela Koka, Shoqata “MEDPAK”, Rodika Goci, “Save the Children”, Programi për Shqipërinë , Refik Çela, “Save the Children”, Programi për Shqipërinë . Botimi u realizua në kuadër të projektit “Arsim gjithpërfshirës për fëmijët me aftësi të kufizuara”, të Programit të Edukimit të organizatës “Save the Children”, Programi për Shqipërinë, Viti 2010, 157 faqe
Raport studimi- Situata e përfshirjes së prindërve në edukim në Shqipëri, autorë: Eugen Marishta, Qendra për Arsim Demokratik ( CDE) ,financuar nga Fondi i Kombeve të Bashkuara për Fëmijët, ( UNICEF), Tiranë, 2008, 49 faqe
Shiko më shumë