Shkolla e Drejtorëve
Rreth Nesh
Bordi Drejtues
Stafi
Bashkëpunëtorët
Alumni
Programet
Programi i Trajnimit të Detyrueshëm Përgatitor (CTP)
Drejtues/mësues të arsimit parashkollor
Drejtues/mësues të arsimit të përgjithshëm
Drejtues/mësues të arsimit profesional
Programi i Trajnimit për Zhvillim të Vazhdueshëm Profesional (CPD)
Trajnime për Mësues
Trajnime Per Drejtues
Kalendari i trajnimeve
Biblioteka Online
Aktualitet
Aktivitete
Njoftime
Blog
Kontakt
Hyr
Rreth Nesh
Bordi Drejtues
Stafi
Bashkëpunëtorët
Alumni
Programet
Programi i Trajnimit të Detyrueshëm Përgatitor (CTP)
Drejtues/mësues të arsimit parashkollor
Drejtues/mësues të arsimit të përgjithshëm
Drejtues/mësues të arsimit profesional
Programi i Trajnimit për Zhvillim të Vazhdueshëm Profesional (CPD)
Trajnime për Mësues
Trajnime Per Drejtues
Kalendari i trajnimeve
Biblioteka Online
Aktualitet
Aktivitete
Njoftime
Blog
Kontakt
Hyr
Kërko për:
En
Al
Home
»
Arsimi Parashkollor
Education Sector Analysis, Republic of Albania 2024
Raport Kombëtar_Identifikimi nevojave për formim, trajnim dhe zhvillim të vazhdueshëm profesional të drejtuesve të institucioneve të arsimit parashkollor.
Zhvillimi i politikës së arsimit parashkollor në Shqipëri, mbështetur në njohuritë shkencore dhe empirike – author : Oriola Hamzallari, PHD student, Tirana University, Faculty of Social Sciences, Psychology – Pedagogy Department , Lecturer at the University of Durrës “Aleksandër Moisiu”, Faculty of Education, Psychology Department Konferenca e I-rë Ndërkombëtare Shqiptare për Arsimin ( AICE) /Developing Early Childhood Policy in Albania based on Scientific and Empiric Knowledge, 1st Albania International Conference on Education (AICE)
Udhëzues : Për rihapjen e parashkollorit dhe kopshteve pas COVID-19 . autor: Fondi i Kombeve të Bashkuara për Fëmijët (UNICEF) Zyra për Evropën dhe Azinë Qendrore 22 Maj 2020
Udhëzues për Profesionistët : Analiza e Proceseve të Arsimit Parashkollor në Bashkitë Shqiptare , autor : Kompania Smartprocesses dhe Universiteti i Zyrihut për Shkencat e Aplikuara (Zvicër) për Helvetas Swiss Intercooperation. Tiranë, Viti 2020, 152 faqe
Manual :Reflektimi- Proces i rëndësishëm në rritjen dhe zhvillimin profesional të mësuesit të arsimit parashkollor, autor: Instituti për Zhvillimin e Arsimit( IZHA), Botimi u realizua në kuadër të projektit “Qëndrueshmëria dhe zgjerimi i reformave në arsimin bazë – Objektivi “Vijimi dhe zgjerimi i ndërhyrjeve në përmirësimin e cilësisë së mësimdhënies dhe të nxënit në arsimin parashkollor”, inicuar dhe mbështetur nga UNICEF Shqipëri Manuali është bazuar në projektin e parë WANDA(www.WANDA.community)në komunitetin flamand të Belgjikës dhe në projektin e dytë ndërkombëtar, të quajtur “Kur WANDA takon ISSA-n”, i cili fokusohej në përmirësimin e cilësisë së praktikave të Edukimit dhe Kujdesit në Fëmijërinë e Hershme brenda rrjetit ISSA (International Step by Step Association), Viti 2018, 76 faqe
Standartet profesionale të formimit të pergjithshëm të mesuesit të arsimit parashkollor, autor: Instituti për Zhvillimin e Arsimit( IZHA), UNICEF, 2018, 42 faqe,
Early Childhood Education(ECE) in Albania at a Glance : Subsector Review Final., author: Sarah FullerI TSF 5006: Comparative Policy Studies Prof. Gita Steiner-Khamsi Teachers College, Columbia University,2017, 30 pages
Early Childhood Education in Albania: A Subsector Review, author: Sarah Fuller, United Nations Fund for Children( UNICEF) , Year 2017, 24 pages
Korniza kurrikulare e arsimit parashkollor , autor: Instituti për Zhvillimin e Arsimot ( IZHA), Botimi u hartua me konsulencën e Sharon Lynn Kagan Ed.D nga Kolegji i Mësuesve, Universiteti i Kolumbias, Qendra e Studimit për Fëmijët, Universiteti Yale, ,ShBA dhe u financua nga Fondi i Kombeve tw Bashkuara pwr Fwmijwt ( UNICEF) Viti 2016, 88 faqe,
Early childhood care and development helps to give all children an equal start in life- Guidelines for early childhood care and development in Albania, author: Christian Fabbi, The publication is published in the framework of Save the Children project: “Technical support in the preparation of National Action Plan for Early Childhood Care and Development” and funded by Save the Children Norway (SCN). Year 2014, 98 pages
Situation Assessment Report – Inclusion Practices in Albanian Preschool System, authors: Izela Tahsini, Kristina Voko, Veronika Duci, Elda Hallkaj, The publication is published in the framework of Save the Children project: “Technical support in the preparation of National Action Plan for Early Childhood Care and Development” supported by Swiss Cooperation in collaboration with the Resource Center for the Wellbeing of Children and Families, Year 2014, 55 pages
Programi i Zhvillimit Profesional për efekt marrjen e shkallëve të kualifikimit të Mësuesve të Arsimit Parashkollor, autor: Instituti pwr Zhvillimin e Arsimit ( IZHA) , Viti 2013, 10 faqe
Shiko më shumë